مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:552020-12-23سياسي

اراضی البرز از ظرفیت پهپادهای خدمات کشاورزی بهره مند می شوند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: 70 هزار هکتار زمین کشاورزی در البرز وجود دارد که می تواند از ظرفیت پهپادهای کشاورزی بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از پهباد های خدمات کشاورزی در محل مؤسسه تحقیقات امام خمینی (ره) با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز استانی استراتژیک و مؤثر برای کشور است، اظهار کرد: مأموریت های خطیری در ابعاد ملی د رالبرز دنبال و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: طی هماهنگی های صورت گرفته، در استان البرز هیچ یتیمی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد، فاقد مسکن نیست.

شهبازی گفت: در این استان به ازای هر یتیم تحت پوشش، 12 حامی وجود دارد، ولی البرز استانی جمعیت پذیر و مهاجرپذیر است و ورودی های استان بسیار زیاد هستند که در این میان خانواده های نیازمند نیز کم نیستند.

وی افزود: از مجموع سهم استان برای اشتغال تحت پوششان کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از 92 درصد محقق شده و امید است تا پایان سال به طور کامل انجام شود.

استاندار البرز اضافه کرد: همچنین در دیدار امروز با رییس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) توافق اولیه برای اتخاذ تدابیر ویژه جهت تأمین مسکن محرومین صورت گرفت تا از ظرفیت انبوه سازان، بخش خصوصی و استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی البرز از ظرفیت پهپادهای خدمات کشاورزی بهره مند می شوند

اراضی البرز از ظرفیت پهپادهای خدمات کشاورزی بهره مند می شوند